Kreativ scrapträff

Igår var jag hos Sophia "Kurrebo" i Enköping tillsammans med Suss å Anna. Det blev väl inte riktigt som jag tänkt mig dessvärre men det blev iaf mycket pyssel å trevligt sällskap! Gjorde fyra kort och två layouter, visar en av layouterna idag. Den känns lite amerikansk med de raka linjerna...



Bokstäverna är från Prima å har lite struktur. Jag tycker nog allt att vi e lite lika sonen å jag, eller?


Blomman har jag byggt upp av fem blommor, fyra av dem har jag färgat in med två olika nyanser distress ink och sedan har jag lagt lite grön stickles på bladen.

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Jo då... Visst finns de likheter!

Postat av: Malin/Turbomalin

Jag gillar färgerna och blomman du gjort är riktigt läcker. Ser ut som en dyr primablomma :)

2010-07-21 @ 09:42:11
URL: http://malin.enting.net
Postat av: Pyzzlis

Självklart finns det likheter...:)



Jättefin LO också...

2010-07-21 @ 16:56:24
URL: http://pyzzellandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback