Min rockande, dansande prins!

Det här är en av mina favoritlayouter just nu! Men å andra sidan så är det ju oftast så att det senaste man har gjort är det man gillar bäst... Men dessa korten är så härliga! Erik dansar å rockar loss ordentligt till Kiss "Lick it up" - å vilken inlevelse!! :-)



Cirklarna och stjärnorna är rubons som jag satt fast lite här och där bakom fotona. I övrigt är det bara svart cardstock som fotomatta å sen är Rubriken skriven med "Holiday".


Lite mini journaling i form av dymo.

Datumet stämmer faktiskt inte - det var 100415 men det hade jag inte koll på när jag gjorde layouten å jag ville så gärna ha dit ett datum så jag chansade...  Får trycka ut nytt datum å fixa det! Hörnen är stämplade med clearstamps!

Kram


Kommentarer
Postat av: Scrappgrynet

Tack för din fina kommentar på min blogg! Har tittat runt på din sida och du göra väldigt fina lo...det är ngt som jag aldrig kommer igång med, vet inte riktigt varför..../// Michaela

Postat av: maxell

Aaah härlig rockkänsla indeed.

2010-08-20 @ 19:52:46
URL: http://maxellexam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback