Motsats layout

Denna layout gjorde jag till en utmaning på JP Hobbys cc, man skulle göra en "motsats" layout....  Alltså någonting annorlunda mot hur man normalt brukar göra, små foton, stora bokstäver, inga foton alls osv. Jag valde att skriva titeln med små bokstäver, normalt har jag ju större bokstäver till titeln och mindre till journalingen.
 
Bilderna är från när jag och Erik var på naturhistoriska museét med mormor, moster och kusinerna Alma och Ebbe i våras. Massa roliga saker att upptäcka och utforska!


Både rubrik och den lilla journalingen är skriven med dymo-text.

En läcker stor sammetsblomma som jag fick i färgswappen som jag är med i på Svensk Scrapbooking. Den svarta blomrankan fick jag för lääänge sen av Sophia! :-)

Kram


Kommentarer
Postat av: Tesa/Therese

Läckert!!



Ha det så gott!

Kram Tesa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback