Pysselabstinens

Oj oj oj... Nu har det gått över en vecka utan pyssel! Inte konstigt att jag har abstinens nu!! Jag hade ju med mig lite stämplar å pennor på resan men faktum är att jag inte fick tid att sitta ner å leka med dem. Men det måste man ju säga är ganska sunt - då hade jag ju roligt iaf! ;-)
Nu är vi dock hemma igen så igår satt jag ned en liten, liten stund å stämplade upp lite motiv samt färglade ett...

Det var allt jag hann med... Det e ju en del att tvätta å fixa när man varit borta! Men ikväll... Då har vi inget inbokat å min älskade syster har dessutom bett om att få låna Erik från eftermiddagen och över natten!!! Så klart hon får!! :-) Nu ska jag bara se till att mannen e sysselsatt åxå - å sen kan jag pyssla!!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback