Pysselväder!

Ätligen!! Lite svalka! Igår var det bara 25 grader inomhus på kvällen å det är stooor skillnad mot 30 grader! Jag gillar verkligen solen och värmen men man blir ju så slö å seg! Igår kväll var det som sagt perfekt å jag satt å pysslade en stund. Hittade en utmaning hos pysslmyran där man skulle skapa med prickigt, remsor å rosor - i övrigt fritt fram. Jag letade fram massa prickiga papper å rev dem i remsor, så här blidde det:

Lite klickbara detaljbilder:
  
Vita rosor som jag chalkat med lite svart chalk. Mitt nya alfabete "Harvest" är såå snyggt! Me lööve! :-) Å nog blev det prickigt alltid!!
Vågar man hoppas på mer pysselväder ikväll tro? Sol på dagen å lite moln å svalka på kvällen... Perfekt!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg-Erik!

Postat av: Petra/Trollet

Men oj vad du är kreativ trots värmen - HEJA!!!! Fin LO, kul med prickigt och den svarta chalken på rosorna var bara WOW!

Gillar fotot på dig och sonen i hängmattan - det kallar jag semester!!!

Kram på dig i värmen //Petra

2010-07-18 @ 20:36:02
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/
Postat av: Pysselmyran

Tack för ditt bidrag till utmaningen! Snygg LO :-)

2010-07-22 @ 21:13:28
URL: http://pysselmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback