Vinter rock...

Denna är gjord efter en bingo-utmaning som var hos JP Hobby när det var cybercrop där. Jag valde att ha med band, bling och färg - sen var kruxet att man inte fick ha med något av det som stod i de övriga 6 rutorna!! :-)
Jag använde ett foto på mig å sonen som e taget under en tidig vårpromenad ute på Ekerö, det känns väääldigt avlägset med snö å is nu när det är över 30 grader varmt varje dag!! Men jag gillar värmen!!


Jag har målat med cracklepaint under fotot, sen sitter det en massa olika band, å pärl "grejjor" genom banden (vad heter dem??), rubriken är thickers, lite bling på vänster sida å så journaling.

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Härlig bild! Men jag har sett den förr... På kylskåpet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback