En 6-åring

Hipp hipp hurra! Idag fyller både min kompis Jenny och Eriks kusin Marcus år! Jennys kort väntar jag till imorgon med att visa, om hon tjuvkikar här innan det har landat i hennes låda.... Men Marcus kollar nog inte min blogg så hans visar jag nu! Det är en nästintill "steal-it-all" från min kära dt kollega Malin - spana in hennes läckra kort här! Vi har ju inte alls samma stil när vi skapar - men nog syns det att jag inspirerats av henne!?



Två nya tekniker har jag använt åxå! Dels har jag för första gången maskat - dvs satt dit killen ovanpå tunnan. Gick riktigt bra faktiskt, några sneda försök blev det såklart men till slut så! Sen har jag ju börjat använda mig av MCP tekinken med mina promarkers och Polychroms - å jag tycker allt att det går bättre och bättre. Motiven blir så mycket mer levande! Sen att jag lyckades kladda till killens näsa var för att jag hade för bråttom... Men eftersom kortet är till en sexåring som förmodligen kommer slänga det så fort han öppnat paketet så lät jag det vara! :-) Duktigt va!?

Ha en fin dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Annelie

Super coolt kort, tack för titten hos mig : )

Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Vilka fantastiska alster du gör!

Läckert att kombinera intresset hårdrock och scrapp - det har jag nog inte stött på förr. Gillar´t!

Jag hittade hit via en Elins blogg där du kommenterat att din son leder prinsessa och får de andra barnen att hänga på. Jag blir så LYCKLIG när ag läser sånt där. HOPPAS min son har får möjlighet att bli vän med något annat barn vars förälder låter sina barn utvecklas fritt och inte enligt mall.



Hälsningar Nina, mamma till Ville snart 2 år.

2010-06-09 @ 08:20:10
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Malin/majamelon

Ooo Najs!! :D Så snyggt så!!



Kramkram!

2010-06-09 @ 11:26:13
URL: http://majamelon.blogspot.com
Postat av: Lilo

Jättefint!!! Kikade runt lite här och imponerades av alla snygga kort! =)

2010-06-09 @ 12:37:03
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: susanne

Cooolt kort! Vart riktigt busigt....

2010-06-09 @ 15:55:07
URL: http://susannesmulor.blogspot.com
Postat av: Anonym

Läckert kort, gillade den embossade (den såg ut att vara det iaf...) dödskallen. Såg din graviditetsräknare, vi är i samma vecka! 18 aug är det dax för mig om det inte drar ut på tiden som sist, fick vänta i 14 dagar... roligare kan man ha!



//Sara, Jämtlandstös

2010-06-09 @ 17:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback