Erik ska på kalas igen!

Ännu en kompis till Erik fyller år, idag är det Albin som ska ha kalas! :-) Å det e klart grabben ska ha ett kort!! Detta gjorde jag till en får/får inte utmaning på cyber cropen förra helgen. Man skulle ha ett mönstrat papper, ett stämpel motiv, bling och rubons om jag inte minns fel nu... Alfabetet är mitt senaste i samlingen, nu minns jag inte vad det heter men någonting med registreringsskylt typ så det passade himlans bra till detta kortet! :-) Hoppas Albin blir nöjd! Albins mamma scrappar lite själv fick jag reda på så nu ska jag dra ner henne ordentligt i träsket! Ha ha.


I övrigt är det ju dagen D som i Daniel får prinsessan idag... Jag ska hem till en kompis och vi ska duka upp pysselbordet framför tv:n så vi kan titta på bröllopet och scrappa samtidigt! Det är nämligen CC på både JP Hobby OCH Svensk Scrapbooking så man har ju en del att stå i... ;-)
Kram


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vilket läckert bilpapper! Och jättefint kort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback