Ett svartvitt kort till CC:n på SS!

Årets händelse inom scrapvärlden har börjat! :-) Det pågår Cybercrop på Svensk Scrapbooking mellan den 18-27 juni. Totalt 14 utmaningar med massa spännande teman och utmaningar. Igår gjorde jag min första, "Bollen är rund, svart och vit". Reglerna enligt följande: B"ollen är rund, svart och vit och så även ditt alster i denna utmaning! Skapa alltså ett kort eller en LO som är rund i formen och endast svart och vitt. Även foton/eventuellt stämpelmotiv ska vara svartvita. Ingen hudfärg."

Jag gjorde ett litet kort:


Det svarta pappret är det faktiskt "sjörövar-tema" på med bla en döskalle men det var svårt att fota så att det syntes... Stämpeln är från bombshellstamps som jag embossad - med svart såklart! I övrigt en vit blomma, svart å vitt band, vit pärl ribbon-slide och sedan är det vita pärlor samt svarta bling-stenar runt hela kortet!

Nu har jag bara 13 utmaningar kvar! ;-)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback