Grattis syster!

Imorgon fyller min LILLEsyster 31 år!! Å jag som bara e 29 liksom... Hrm...
Idag var vi iaf på kalas hemma hos henne för å fira, vi skulle varit ute i en park men vädret ville säg dessvärre inte riktigt! :-( Men det var supertrevligt ändå - god mat blev det åxå!

Årets kort till syster blev så här:


Det är en bild från Crafty Individuals som jag satt innanför och sedan rullat upp pappret så att det syns! Kopparhörnen tycker jag är såå läckra till! :-)


Grattis är embossat med brunt/koppar pulver och sedan har jag nitat så att det ser ut som stygn.



Såå.. grattis i förskott då syster - hoppas morgondagen blir bra åxå! Å lite konstigt är det ju att du nu är äldre än din storesyster... ;-)

Kram


Kommentarer
Postat av: Sollan

Verkligen läckert grattiskort! :D

Postat av: SofiaH

Snyggt!! Det är ju så enkelt och snyggt liksom!! :)

Jag är också tokig i hörn just nu!!!

Kram!

2010-06-12 @ 16:03:21
URL: http://sofiahsblogg.wordpress.com/
Postat av: Maria

Jo men nu har jag ju kommit igen. Jag har ju alltid varit "storesyster". ;-) Tack för idag, love U!

2010-06-12 @ 18:59:59
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback