Högt upp i det blå...

Hrm...
Ja vad ska man säga...? Dessa korten på mig är tagna 2003 när jag och min kompis Mia var på semester på Åland. Å hur bra är det att klättra upp i ett träd när man är, låt oss säga, inte helt nykter...?

Tänk vad brun och smal jag var då... Nu har jag en jäsande mage å då var den alldeles platt! Får ha dessa bilder som mål efter graviditeten!!

Utstansad guldbård med fiskars stans, guld löv och så klippte jag ut en passande donna från ett Graphic 45 papper!


Använt det läckra haunted alfabeted och stansat ut rubriken i guld - matchar det läckra pappret som har massa guld i sig.


Dold journaling. Sprayade en tag med guldfärg och så ett litet guldband på! Kul att göra en layout "bara för att" - ingen tävling eller "måsten". Bara bli av med två av korten som ligger å väntar på att bli scrappade. Skönt - nu har jag nog bara 5618 kvar... ;-)

Ha en bra fredag! Själv har jag lyxdag med sonen å ska hitta på någe skojsigt! Vi skulle åkt till skansen men eftersom det regnar så lutar det åt Tekniska museét med mormor, moster och kusinerna! :-)

Kram


Kommentarer
Postat av: Anna S

Vilken härlig LO! Riktigt snyggt med mörkblått och guld!



Kram Anna

Postat av: Tesa/Therese

Såååå snyggt med det blåa och guldiga. Nej, det är nog ingen bra idé att leka djungelapa på fyllan;))))

Ha en fortsatt skön helg!



Kram Tesa

2010-06-11 @ 22:25:06
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Petra/Trollet

Ha ha ha så himla kul att scrappa en LO om när man är lite "yrslig"........

Hur som helst underbara färgkombinationer och HUMOR det gillar jag!!!!!!

Kram Petra/Trollet

2010-06-11 @ 22:28:00
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback