Inspirationsalster till Utmaningsbloggen

Här kommer ett till alster som jag gjort som månadens inspiratör åt utmaningsbloggen "månadens utmaning"!
Kortet är taget förra årets midsommarafton, å då var det regn, regn, å regn... Hoppas på bättre väder i år!

Eftersom bilden att inspireras av var en bild på massa blommor så har jag massa blommor på layouten! Den här gången plockade jag fram alla stämplar med blomstermotiv, å sen har jag embossat med blått och rosa! :-)




Lite extra swirls och blommor i form av rubons.


Å så lite journaling längst ner!


Nu har jag bara onsdag kvar att jobba - sen är det semester!!!!!! :-)
Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Fina detaljer!

Postat av: Cath.

Superhärlig och lite annorlunda LO! Önskar dig en härlig semester, själv ska jag också bara jobba imorgon, sen är jag leeeedig!

Kramar!

2010-06-22 @ 21:19:38
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Anna Pyssloteket

Fin LO, jag hoppas också på sol det här året :)

Semester? Vad är det?

2010-06-24 @ 15:09:02
URL: http://www.pyssloteket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback