Till en glad pensionär

Idag går svärmors man Kenta i pension! Eller hur är det, han fyller år idag men det kanske inte riktigt är just den dagen som man går i pension? Eller!? Nåja, han fyller ialla fall 65 å självklart ska han ha ett kort! ;-) Han har jobbat som snickare så jag snickrade ihop ett passande kort! (Fyndig man e....)
Kortet är ett av bidragen som jag gjorde i helgens cybercrop hos Scrap och tryck - totalt var jag med i sju (av tio) utmaningar!!

Bakgrundspapper med verktyg på och på spellbindern satte jag fast tre stycken verktyg! Wellpappstjärna med siffor från Websters page - liksom grattis bokstäverna. Lilla skylten med grattis satte jag fast med skruv-brads, passade ju ypperligt bra in i temat! ;-)



Ja tänk, pension.... Det är ett par år kvar! Undrar vem, var, när å hur man är då....?
Kram


Kommentarer
Postat av: Anna S

Det här kortet känner jag igen! Hur snyggt som helst :) Snyggt med skruvbradsen, det var en detalj som jag missade när jag kikade igenom alla bidragen i forumet. Ja, visst var det en rolig CC! Du vet väl om att JP Hobby startade en CC igår kväll? Efter en första titt kändes det som att det var lite annorlunda utmaningar där.



Kram

Postat av: Christina

wow - vilket fräckt kort!!!

2010-06-17 @ 15:27:14
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com
Postat av: Cath.

Superläckert!

Kramar!

2010-06-17 @ 21:54:38
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Erica

så snyggt :) du är mäster skapare ju

2010-06-18 @ 08:53:03
URL: http://surpricebox.com/scrapping

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback