I fablernas värld

De nya papprena från 7 gypsies är så fina att man nästan inte vill "förstöra" dem med fotografier! ;-) Som bas har jag här faktiskt använt baksidan av ett pappret som heter Diagram- är det inte fantastiskt!? En hel sagovärld med karta å allt! Tyckte bilderna på min son då han sitter i sin fåtölj å läser en bok passade bra till temat!

Jag gillar verkligen primas Pearl center som man ka sätta i mitten av blommorna - blir såå läckert! För att få blommorna lite plattare så det skulle bli lättare att sätta fast pärlorna pillade jag bort stjälkarna å "knapparna" i mitten av hydrangeorna. (ståndare å pistill eller hur var det? hi hi)

Längst nere i högra hörnan satte jag en snygg metal label holder från Making Memory i en härligt glittrig brun färg som jag kanske ska sätta in datumet i? 

Bokstäverna till rubriken "I Fablernas Värld"  är Primas alfabete som har en lite "tygaktig" känsla.


Spetsen Floral från Prima
 har jag nitat fast med häftapparaten lite lagom slarvigt sådär... ;-)

Material:

Diagram från 7 gypsies (baksida)
Ecriture från 7 gypsies  (fram och baksida)
Prima bokstäver
Prima spets
Hydrangeor från Prima 
Prima pearl center

Det var allt för mig idag, hoppas att vi ses snart igen!

Massa kramar från


Kommentarer
Postat av: Dittlillaknas

Hej där!

Tack för din fina kommentar på min blogg!



Och jag måste säga att jag gillar dina verk!

Den här sista med kartan som bakgrund är riktigt vacker!



kram kram

Postat av: Mamsen

Kortet är jättefint, men finast är ju killen i stolen! Nästa helg får han sitta här hos oss och då ska jag läsa Bockarna Bruse för honom.

2010-03-01 @ 20:39:26
Postat av: Karin/essmo

Vilken supercool layout! :-)

kram!

2010-03-02 @ 22:46:29
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback