Underbar scrapträff i helgen!

Tusen tack till alla er fantastiska tjejer som var med å gjorde helgen till en oförglömlig upplevelse! Attans vad skoj vi hade! Så många härliga alster som skapades å så mycket tips, idéer å ispiration man har fått! Jag längtar redan till hösten då vi kör igen – ni är väl med igen!?!?

Detta alster gjorde jag på lördagen, helt nya härliga papper i bruna å gröna toner. De är så nya att de inte hunnit läggas in i shoppen ännu, men snart så! Än en gång är det min underbara son som är huvudpersonen på min layout – han är så tacksam att fotografera och det är det den här layouten handlar om! Det gäller att passa på medan han vill – snart är han tonåring och kommer bara sucka åt mig…  

De här läckra löven är åxå sprillans nya i butiken och finns i flera färger – löven som kommer i förpackningen ser alla lite annorlunda å är allt från genomskinliga till tjocka och glittriga! Mycket användbara! Lite liljor, rosor och spets kan man ju inte vara utan heller!

 De bruna bokstäverna med bling på är jätte roliga att jobba med, lätt transparenta så går de att använda överallt! De små minibokstäverna är på gång till butiken – jag älskar dem till lite journaling!

 Bling, bling, bling!!! Kolla in vilka fantastiska swirls som kommit från Prima! Med små rosor på dessutom – det är nästan så att det känns som ”fusk” då de är färdiga att bara dekorera med! Underbart!

 Det var allt för mig idag, nu ska jag kolla på alla bilder som jag tog på träffen – å kanske blir mitt nästa dt-alster med någon av de bilderna…

Ha en underbar vecka!
Massa kramar


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Så fiiiiint!

2010-03-29 @ 20:20:43
Postat av: Maria

I love that boy!!!

Postat av: Karin/essmo

Vilken härlig layout!

Låter verkligen som om ni hade en helt galet superkul träff! :-) avis

Hoppas allt är bra med dig å magen?

Kram kram!

2010-03-30 @ 12:08:50
URL: http://essmos.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Åhhhh vad lite som kan göra en sååå jätte glad.Super tack för dina ord.

Har vart inne hos dig ganska så ofta för att försöka få lite inspiration.Du gör så fina alster.

Hoppas att pysseltarmen och allt övrigt e på väg tillbaka till mig.

Kram Susanne

2010-03-30 @ 20:50:27
URL: http://susannes-kortmakeri.bloggplatsen.se/
Postat av: Cissi

Tack själv för en inspirerande och kul helg! Jag ser redan fram emot nästa träff. :) Fin LO med din grabb, är så imponerad av dig och alla andra kreativa scrappare som var med i helgen.

2010-03-30 @ 21:22:00
URL: http://rufsetuss.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback