Bra dag å fylla år?

Den 21:a maj verkar vara en bra dag å fylla år! Jag känner faktiskt FEM personer som fyller år idag! Det är min man som fyller 35, min styvsyster Marina som fyller 31, min kompis Maries kille som fyller 37, Eriks bästa kompis Wilmer som fyller 4 å min kompis Sabinas son Leo som fyller 3! Grattis allihopa! :-)

Men det är faktiskt bara en av dessa fyra som får ett kort! Å det är inte min man! Han uppskattar dem helt enkelt inte! Å Marina , Jonas å Leo träffar jag inte - men däremot så ska Erik på kalas hos Wilmer på söndag - alltså är det Wilmer som får ett kort!

Utmaningsbloggens månadsutmaning för maj är med "djur" tema. Man fick göra ett valfritt alster men det skulle finnas med minst ett djur! Så här blev min tolkning. Snabbscrap (40 minuter!!) å dessutom nästan gratis kan jag tillägga! Allt material kommer från min "skräphög", utom cardstocket då... Bra jobbat va!?




Björnen är en bosskut som jag köpte i min tidiga scrapperiod då jag fortfarande handlade massa konstigheter på tradera... Men se, den som spar den har - nu kom den ju till användning! :-) Det ljusblå pappret har jag kört genom en embossingfolder, blir snyggt! Både det ljusblå pappret å det mörkare blå som sitter bakom har jag punchat ut i mina jättestansar! :-) Det bruna fyrkantiga bandet bakom är i filt.

Nu blir det kalas hela helgen!
Kram


Kommentarer
Postat av: Mamsen

5:e maj är oxå en bra dag att fylla år på:-)) Och jag fick ett jättefint kort då så klart.

2010-05-21 @ 19:56:25
Postat av: lisa

så söt så söt =)

Postat av: Marie

Jonas bugar och tackar för komplimangen! Nästa år är det ju faktiskt dags för 40-års fest.. Han är övertygad om att det är hans ungdomliga sätt och väl bibehållna yttre som förvillat dig. ;-)



Ps: Mors dagskortet med flickan på är hur snyggt som helst! Du är kanonduktig, Ko!

2010-05-23 @ 09:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback