Min kärlek

Alltså... jag VET att jag inte är opartisk på något sätt å jag VET (eller hoppas iaf) att alla känner likadant inför sina barn. Å jag VET att jag sagt det förut... Men, igen - jag måste bara säga: Min son är BÄST!! Jag skulle kunna göra tusen layouter på honom där alla hade titeln, min kärlek, mitt hjärta, min älskling osv... För jag känner en sån otrolig kärlek när jag tittar på honom, eller när jag tänker på honom... Och jag tycker ju självklart åxå att han e världens vackraste barn... Titta bara på den här bilden, snacka om KÄRLEK!!!

Scrap-Perra har en skissutmaning som jag har gjort den här layouten efter.



Jag gjorde en egen mask genom att klippa ut ett hjärta i ett vanligt papper, sen lade jag "hålet" av hjärtat på det ljusgula pappret och så gick jag över med distressfärg så att hjärtat framträdde. Jag gillar verkligen de här papprena med struktur som framträder så bra med distress färger på!


Rubriken är skriven med vinylthickers och så lite journaling och en fjäril - färdigt!
Mamma älskar dig Erik!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja men, jag blir ju tårögd ju!

2010-05-31 @ 16:08:50
Postat av: Pyzzlis

Underbar... behöver inte säga mer :)

Postat av: Mary

Han e min kärlek me.... :-)

2010-06-01 @ 21:36:51
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback