Pepparkakspolis

Det blidde en layout i helgen!! :-) Bilden är från förra julen då Erik prompt skulle gå runt med sin pepparkaksklänning över andra kläder... Å på just denna bild har han sin pyjamaströja med polistryck på under... Det måste ju såklart förevigas! ;-)


Jag har blandat friskt bland både papper och bokstäver!


Den virkade blomman är en nyhet i mitt förråd och kommer från prima. Ovanligt att jag har primablommor va... Jag som trodde att jag knappt gillade blommor! Den blå spetsen är åxå ny för mig - tycker den är superfin!


Har ramat in fotot med en fotomatta och sedan är det lite blommor, spets och en pebble som dekoration.


En närbild på en pebble - å gissa var den kommer ifrån!? Jepp - Prima!! :-)


Nu är det dags för dagens promenad - blir en mil tillsammans med en "gamma"l kompis!
Ha en fin dag!
Kram

Nedräkningen till nya bloggdesignen är nära - glöm inte att vara med och fira med mitt
666 blogcandy!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Så cool!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback