Till Bellamio

Det är Bellamios tur att få paket från 11 personer! Det är alltså födelsedags swappen inne på Svensk Scrapbooking jag pratar om! Hon, liksom jag, hade fått sin månad "tagen" så hon hade tagit november istället! Jag skickade lite från önskelistan hennes - å så ett kort såklart:

Jag tyckte att denna stämpeln från Bombshells stamps passade Maria perfekt! I övrigt så blev det lite papper från spillbitshögen... Bokstäverna är dock nya, de köpte jag hos Stellas på Stockholm City Scrap och kommer från Cosmo Cricket.

Nu är det inte många dagar kvar, missa inte att vara med i mitt
666 bloggcandy!

Kram


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Åh vilket fint kort. Det var helt i min smak. Du är så duktig!

Jag var just inne å skrev en kommentar på din nya.

Postat av: Johanna "pojjo"

så fint kort... det blev toppen bra ju :D

2010-11-10 @ 16:12:43
URL: http://pojjos.blogg.se/
Postat av: Colona

Jätte fint kort! Såg det irl när jag var hos Mio.

2010-11-10 @ 17:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback