Vinnare och premiär!

Så har då den stora dagen kommit!! :-)
Dagen då jag ska dra en vinnare i mitt blogg candy - och presentera min nya blogg!!! Tjoho!! Spännande värre - vilket är ni mest nyfikna på?...
54 personer är ni som är med och vill vinna lite godis!
Jag har använt mig av random.org för att dra fram en vinnare och turen har fallit på:
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Trumvirvel....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Nääää... för att få reda på vem vinnaren är så får ni faktiskt ta å följa med till min nya blogg:
Madiens.nu!!

Vi ses där!
Kram


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Klart ni ska hänga med dit alla!

Postat av: Marianne

hahaha...den var bra! ;)

Så klart jag hänger med till nya bloggen! :))

2010-11-12 @ 11:35:09
URL: http://www.sindras-gnistor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback