Höstigt kort á la Mollys

Mollys kreativa kit hade i oktober en härlig blandning med fina höstiga papper och dekorationer - å en tävling som gick ut på att skapa ett "höstigt" kort! Så här blev mitt kort:


Satte fast tre knappar i matchande färger.


Texten happy fall e en tyg-stickers, superläckert! Jag streckade runt cardstocket för att framhäva bilden lite.


Vet ni vad?! Jag har bara 6 alster kvar att göra tills jag har gjort mina 100 innan jag får shoppa!! Imorgon är det stockholm city träffen och där är det tre butiker som ställer ut så jag vill dit å shoppa!! Jag kan dessvärre inte vara med på själva träffen i år då Ingrid bara är sju veckor men jag hoppas på att träffa massa glada scrappare ändå. Vid två tiden imorgon ska jag å Anna åka dit - å tills dess ska jag alltså ha gjort sex alster!! Tänkte nog "småfuska" lite och göra några julklappsetiketter...

Och glöm inte mitt 666 blogcandy där du kan vinna massa godis!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Lilo

Vilket jättefint kort!!! Grymt imponerad av att du snart klarat din utmaning!!! BRA GJORT!

Postat av: Maria

Du skojjar!?!? Är du uppe i 100 redan? Grattis får man väl säga då... :-)

2010-10-29 @ 16:07:08
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Johanna "pojjo"

hej hopp... behöver din adress :D

2010-10-29 @ 17:23:51
URL: http://pojjos.blogg.se/
Postat av: viktoria

Svar; visst är det :-) tack. & snyggt papper & kortdu gjort med hösten.

2010-10-29 @ 21:24:25
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback