Årets första julkort!

Jag har faktiskt gjort julkort! Jag tänker INTE göra en massa julkort å skicka till nära å kära i år - heller... Jag ser det som ett legitimt tillfälle att ta kort på mina vackra barn å visa upp för alla å skickar därför inte scrappade kort utan sådan däringa färdiga med foto på barnen på! :-) Men däremot så gör jag en del kort som är till försäljning. Förra året sålde jag massa på jobbet men nu e jag ju föräldraledig så det lär kanske inte bli lika många i år... Här är iaf årets första, ett bidrag till kortskissen på SS:


Stämpeln är en Inkido som jag "hittade" hemma alldeles nyligen tillsammans med massa andra julstämplar! Jag hade helt glömt bort att jag köpte flera stycken på jul-rean förra året! Ha ha ha. Men nu kommer de ju till användning, å det passar ju perfekt eftersom jag fortfarande har shoppingförbud! Jag har embossat stämpelmotivet med ett pulver som har "puffy" effekt  - blir himlans läckert men är svårfotat... Runt hela kortet har jag lagt ett tunt lager med stickles i guldfärg.


Själva motivet är ett klistermärke som jag köpte tillsammans med massa andra på Rean hos panduro i somras - tänk va jag använder allt som jag shoppat! ;-)

Har några till sådana här stickers så jag gör nog ett par julkort till tror jag!

I natt har sömnen varit minst sagt usel, hade två barn i sängen... Får se om jag orkar med ngn promenad...

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

OMG! Det är du och IKEA som börjar i tid... ;-)

Postat av: Linda

Vilket superhärlig motiv! Och kortet är ju underbart med!

2010-10-13 @ 20:32:51
URL: http://lindashusablogg.wordpress.com
Postat av: Cornelia

Superfina julkort!

2010-10-14 @ 18:33:43
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: linda

jättefina julkort så trevlig och kika in på andras bloggar och få tips och ide`r.

2010-10-20 @ 13:35:42
URL: http://lindas-skapargladje.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback