På besök i pysselaffärer

Igår var jag å min vän Anna inne i stan och hälsade på i inte mindre än två scrapaffärer! Inte lätt när man har shoppingförbud men det gick riktigt bra! Hos Anna på Pyssloteket köpte jag cardstock och lim = undantagsprodukter! :-) Å så fick jag ett råååsa kit av Anna som jag ska göra ett kort av... Men det är för en god sak - det är till rosa bandet temat så vad gör man inte...

Hos Zornitsa på Scrapparazzi köpte jag ett album - å det behöver jag ju faktiskt ha för att stoppa in alla layouter jag gör! :-) Å så fick både Ingrid å Erik presenter av gulliga Zornitsa! Ingrid fick sin första "Ingrid bok", det verkar finnas sex stycken till så de måste vi ju åxå önska oss! Erik fick ett jätteroligt kortspel som vi redan spelat, å Erik vann! (Faktiskt utan att jag fuskade så att han skulle vinna!) Tusen tack till dig Zornitsa! :-)

Här är Ingrid på pyssloteket:


Å här e mamma å Ingrid på Scrapparazzi:


Kram


Kommentarer
Postat av: Malin/majamelon

Men gudars vad söt hon är!! Ååå man blir ju lite sugen på en till ju...;P



Krampårebruden!

Postat av: Anna Pyssloteket

Ingrid ser lite skeptiskt ut, tycker jag.

Var det för det rosa kitet, kanske?

Förlåt Ingrid, inget mer rosa. Jag lovar ;)

2010-10-07 @ 12:44:07
URL: http://www.pyssloteket.se
Postat av: Mormor

Vilken Ingrid bok fick hon? Har köpt en jag med.

2010-10-07 @ 13:58:18
Postat av: MariaT

Hej!



Knalla gärna in på bewed´s blogg ;)

En adress till dig skulle vara bra för mig att ha just nu, den kan du maila till [email protected]



Kram MariaT

2010-10-07 @ 20:29:35
URL: http://www.bewed.blogspot.com
Postat av: Maria

OTROLIGT snygg mössa! ;-) Puss

2010-10-07 @ 21:47:32
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Petra/peu

Så go hon e´ din lilla Ingrid. Tycker hon har blivit stor! Så kul att vi vann, du o ja! Blev så himla gla´.

Kram o ha en trevlig helg.

2010-10-07 @ 22:34:45
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback