Saltgurkan och katten

Härliga smeknamn man (jag!) ger sina barn... Av ngn anledning började jag kalla Ingrid för saltgurkan! Å Erik ville inte vara min tomat eller ketchup - han ville vara min katt! :-)


Layouten är ett bidrag till "färg-utmaningen" i cc:n som var i helgen.


Nog är det färgglatt alltid! ;-)


Igår blev det en långpromenad på två timmar, blir nog en lite kortare idag för jag e ganska mör i benen... Men ut å gå ska jag! Är så glad att jag kan det nu igen efter två månader i rullstol! Å vädret är ju fantastiskt, man blir så pigg å glad av det! Passa på å njut - det gör jag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Fiiint! Ja, passa på och njut av det fina höstvädret.

2010-10-12 @ 08:56:56
Postat av: Maria

Jag gillar smeknamn! :-) Superfin bild!

Postat av: Linda

Vilken underbar LO du har gjort! Älskar färgerna i den!Vad kan vara bättre än blått och gult på en LO!

Och din höstbild är väldigt vacker med.

2010-10-12 @ 19:09:41
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Emilie/Wildärtan

Vad fina de är tillsammans, saltgurkan och katten!!

2010-10-13 @ 11:12:15
URL: http://wilderth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback