Sista - på ett tag...

Igår var jag hos Anna å fick nya fina naglar. Men nu är det (nog?) sista på ett tag! Det känns inte riktigt ekonomiskt försvarbart att lägga 600-700:- på naglar var 3:e - 4:e vecka när man är mammaledig! Jag gör nog ett uppehåll ett tag å sen får jag väl börja igen när jag e tillbaka på jobbet!


Det blev iaf superkorta naglar den här gången - med svart tip och turkost glitter ovanpå! Rätt så enkelt å stilrent, men ändå ganska coolt! :-)


Jaha, då ska man väl se till att hitta på ngt en lördag som denna, rätt så fint väder verkar det ju vara åxå så det blir väl till att klä på sig å ge sig ut! :-)

Kram


Kommentarer
Postat av: Petra/peu

Läckra, men jag förstår dej. Mycket pengar var 3:dje vecka.

Kram

Petra

Postat av: SkärvikNina

Snygga! Tänk så mycket pyssel du kan få för 700 kronor...

2010-10-02 @ 13:39:20
URL: http://skarviknina.blogspot.com
Postat av: Maria

Snyggt!!!

2010-10-03 @ 12:42:51
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback