Stämpelhjälp önskas

Jag har tack vare (på grund av!?) Cornelia börjat organisera bland mina stämplar! Men det tar sin lilla tid... Idag har jag dock stämplat upp en hel del och skrivit tillverkare men en del vet jag inte tillverkaren på så jag behöver lite hjälp! För jag vill ju inte laminera innan jag skrivit tillverkaren...
Så, här kommer ett gäng för mig "okända" stämplar:


1. Stämpelhuset
 
 
2.  


3. Inkywings
  

4. Belimi

 
5.
 

6. Hänglar & Stänglar 


7.

Klicka på bilderna för att se dem större! :-) Jag fyller i allteftersom jag har fått hjälp!
Jag kan villigt erkänna att jag inte har använt flertalet av mina stämplar... Men de två tomtarna har jag nog någongång haft på insidan av julkort! Tror jag...

Å nu, den stora frågan... Ska jag gå å pyssla lite medan alla barnen sover - eller ska jag åxå sova!? Skulle ju "behöva" pyssla lite!! Edit: Ingrid vaknade tio minuter efter att jag publicerat detta inlägg å var hungrig så det var bara till å amma - å då somnade jag såklart... Inget pyssel alltså! :-(

Kram


Kommentarer
Postat av: DesignAnnique

Julkransen fick jag reda på någon gång att det var Spira/Bellami. Hjärtat tror jag är hÄnglar, men är inte helt säker. Har för mig att jag har ett liknande. Kan vara en Magnolia också... Bra hjälp va? :)

Postat av: Camillha

Kransen kommer från Belimi, så det var nästan rätt...

2010-10-17 @ 09:15:48
URL: http://himlenrunt.blogspot.com
Postat av: Elina

Trean tror jag är InkyWings. Hinner inte dubbelkolla nu men de har en kollektion med surfstämplar.

2010-10-17 @ 12:19:19
URL: http://elinasblandning.blogspot.com
Postat av: SkärvikNina

5 ser ut som Kortmakaren men jag är ej säker. Kanske någon stämpelexpert kan verifiera?

2010-10-19 @ 21:57:19
URL: http://skarviknina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback