Vikt rapport

Dags att avlägga en liten viktrapport! Jag har inte avsiktligt undanhållit någon information, det har helt enkelt inte funnits någon... Läkaren blev sjuk när jag skulle gått dig men idag fick jag så ställa mig på den fruktade vågen... Och den var riktigt snäll idag: Minus 2,0 kilo! (Sist hade jag ju gått upp 1 kilo så det innebär totalt minus 1 kilo från då jag började men ändå!!)

Idag har jag varit ledig men ställde ändå klockan på 07 och gick ut och gick en timme direkt på morgonen! Kändes jätteskönt! Veckan har varit ganska bra träningsmässigt sett; jag har dels stegräknaren på mig och har kommit upp i minst 10 000 steg nästan varje dag, å dels så har jag varit på ett "body-vive" pass. Imorgon kl 10 ska jag på bodypump och på söndag kväll är det spinning!

Matmässigt så har det gått hur bra som helst faktiskt! Har (nog) inte ätit något som jag ångrar... Nästan... Lunch både tisdag, onsdag å fredag blev nutrilett shake men det var mer pga tidsbrist. Latte smaken är faktiskt helt ok och faktum är att jag höll mig mätt åxå!

Nästa hållpunkt är 23 februari då jag har tid hos dietisten, minst 1 kilo till ska jag väl klara av att gå ner tills dess? Jag vill ju såklart ha gått ner ännu mer men med tanke på hur det har gått senaste tiden så ska jag inte satsa för högt!

Heja, heja!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejahejaheja!!! Klart du kommer att fixa ett kilo, du e ju grym! Puss!!!

Postat av: Mamsen

Bra jobbat! Ett kilo i taget och så är de plötsligt borta allihopa! Kämpa på.

2009-02-14 @ 09:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback