PLUS!!

Jo det var så illa... Plus ett kilo från då jag var hos sköterskan sist (17 dagar sen)!! Bra jobbat tjejen!!! :-( Jag gick ju ner 1,8 kilo första veckan å det innebär alltså att jag lyckades gå upp 2,8 kilo på semestern! Heja mig liksom! Fattar faktiskt inte riktigt hur det gått till då jag varit duktig med både träning och mat! Tänk om jag inte tränat - då hade jag väl gått upp fem kilo!! Men det konstigaste av allt är: att jag minskat 4,5 cm runt midjan!!! Hmm... Men det känns mer överensstämmande med hur min kropp känner sig, jag tycker att kläderna sitter lite lösare! Så vart sitter det där extra kilot? Hjärnan?? Ha ha ha.

Bara till att ta nya tag - igen, å igen, å igen....

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Man får inte stirra sig blind på kilona hela tiden även om det är lätt att göra det. Det händer annat i kroppen oxå!

2009-01-27 @ 07:51:17
Postat av: Papsen

Det var värst vad Mamsen har blivit förståndig (:---)). Jag håller med henne till 100 procent.

Puss

2009-01-27 @ 10:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback