Vikt %#§*£$#@$¤

En hel månad sen jag var hos sköterskan... Då borde man ju ha gått ner i vikt, 2-4 kilo hade varit lagom.. Men... Icke! Nej då, jag hade på en månad lyckats gå UPP i vikt! Iof bara 0,2 kilo plus men ändå..... Såååååå attans tråkigt!

Tycker inte riktigt att jag har gjort mig förtjänt av en uppgång då jag ätit shake till frukost å modifast soppa till lunch nästan varje dag! Å middagarna har varit bra de åxå - det är bara lite helgtrams som ställer till det här och där... Men inte så mycket "fusk" att jag borde ha gått upp i vikt men... Min kropp samarbetar inte alls! Å nu har jag tränat mellan två och fyra gånger i veckan! Spinning å pump för det mesta men även lite cirkelträningspass å så vanliga hederliga promenader!  Men.... Är det någon som har något dunderknep så please: tell me!!!!!

Nya tag, igen, tjoho liksom....

Kommentarer
Postat av: rebecca

lchf säger jag bara :)

Postat av: Ulwa

Hej!

Det är iriterande men jag tror bara att du är på en platå. Snart kommer du tappa en massa kilon på en gång. Håller tummarna och fortsätt med dina braiga vanor.

//Ulwa

2009-06-05 @ 17:37:11
URL: http://ulwasscrapbooking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback