Ett blomkrukekort till!

Jag gillade verkligen dessa blomkrukekort! Så till min vän Jenny (som ju fyllde år igår!!) gjorde jag ett i "hennes" färger, dvs lila: Jag e verkligen en snäll kompis, hon fick lila förra året åxå!! Kolla in här!  Å apropå det kortet så måste jag ju säga att jag verkligen är otroligt självkritisk!! Tycker att det kortet är hemskt!! :-( Undrar vad jag kommer att tycka om det här kortet om ett år!?


Den här gången gjorde jag inte egna blommor utan använde mig av "köpe"... Dock så har jag såklart gjort om dem! Några stämplade jag swirls på, några körde jag med distress ink på, några chalkade jag å några fick stickles på sig. Å bladen var bruna först så dem sprayade jag med grön glimmer mist! :-)


Lite snål måste jag ju erkänna att jag blir åxå - det gick ju åt 16 blommor och 6 blad till detta kort! Huja mig! Tur att jag fick hemma nya från Wildorchidscraft i måndags, ha ha.
Massa kramar
Maiden


Kommentarer
Postat av: Mary

Blommor, blommor, blommor... ;-) Superfint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback